FAQ
Ako si vytvorím objednávku?
Vyberte požadovaný počet kusov pri produkte a kliknite na „Pridať do košíka“. Tento postup opakujte pri každom produkte, ktorý chcete kúpiť. Potom prejdite do nákupného košíka kliknutím na ikonu v pravom hornom rohu e-shopu. Skontrolujte, či sú v košíku všetky položky, ktoré chcete zakúpiť, a stlačte „Pokračovať“. Vyberte krajinu doručenia, spôsob dopravy a platby a opäť kliknite na „Pokračovať“. Budete presmerovaný na platobnú bránu, akonáhle je objednávka uhradená, považuje sa za potvrdenú. Ak ste však zvolili osobný odber s platbou v predajni, objednávka bude týmto potvrdená.
Uistite sa, že vám dorazilo potvrdenie objednávky e-mailom, a vychutnajte si očakávanie doručenia vášho výnimočného nákupu.
Aká je cena dopravy?
Ak presiahne hodnota tovaru vo Vašej objednávke 100€, doručenie je automaticky zadarmo. Ak Vaša objednávka nepresiahne hodnotu 100€, bude Vám účtovaný poplatok 3,50 € za doručenie kuriérom na adresu alebo za doručenie do Zásielkovne. Osobný odber na predajni v Eurovei je pri akejkoľvek hodnote objednávky zdarma.
Kedy a ako mi balík príde?
Objednávky sú z pravidla odosielané najneskôr na nasledujúci pracovný deň po dokončení objednávky. Po odovzdaní Vašej objednávky prepravcovi obdržíte e-mailovú notifikáciu o jej expedovaní. Následne Vás bude kontaktovať zvolená prepravná spoločnosť ohľadom dátumu doručenia balíka na adresu alebo na výdajné miesto.
Môžem si zmeniť miesto a čas doručenia?
Samozrejme. Po prevzatí balíka Vám prepravca zašle e-mail so sledovacím číslom balíka a údajmi o plánovanom doručení. Prostredníctvom tohto e-mailu si viete upraviť čas a miesto doručenia. V prípade ďalších požiadaviek ohľadom doručovania zásielky môžete kontaktovať priamo zvoleného prepravcu Packetu na info@packeta.sk.
Čo ak kuriér zásielku stratí, nedoručí alebo mi príde poškodená?
V prípade nedoručenia alebo straty zásielky môžete kontaktovať nášho logistického partnera Packetu e-mailom na info@packeta.sk. Pre rýchlejšie vybavenie uveďte v správe sledovacie číslo balíka, ktoré ste dostali na e-mail spolu s informáciou o odoslaní zásielky. Pokiaľ vám zásielka príde poškodená, prosím kontaktujte nás e-mailom na info@cubeshop.sk.
Tovar chcem vrátiť/reklamovať. Ako mám postupovať?
I. VRÁTENIE TOVARU
Tovar môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Doklad o kúpe tovaru (faktúru alebo pokladničný blok) si za účelom vrátenia tovaru musí uchovať zákazník.
Ak Vám objednávka prišla kuriérom/do zásielkovne
Na webe e-shopu vyplňte formulár na vrátenie tovaru. Nájdete ho tu: https://denim-outlet.sk/vratenie-a-reklamacia-tovaru/anonymous/
Nenosený tovar v originálnom obale a so všetkými etiketami od výrobcu zabaľte spolu s faktúrou a odošlite nám ho poštou alebo kuriérom na adresu UNITY THREADS s.r.o., Prešovská 45, 82102 Bratislava.
Faktúra sa automaticky generuje, keď prepravná spoločnosť označí Vašu objednávku ako doručenú a príde Vám na e-mailovú adresu zadanú v objednávke do 24 hodín od prevzatia balíka. Ak faktúru nenájdete v prečinku s doručenou poštou, skontrolujte si priečniky spam a reklamná pošta.
Po spracovaní Vašej vratky dostanete peniaze na číslo účtu uvedené vo formulári na vrátenie.
II. REKLAMÁCIA
Tovar je možné reklamovať v lehote 2 rokov od jeho zakúpenia. Doklad o kúpe tovaru (faktúru alebo pokladničný blok) si za účelom vrátenia tovaru musí uchovať zákazník.
Ak Vám objednávka prišla kuriérom/do zásielkovne
Na webe e-shopu vyplňte formulár na vrátenie tovar. Nájdete ho tu: https://denim-outlet.sk/vratenie-a-reklamacia-tovaru/anonymous/
Tovar nám zašlite spolu s faktúrou na adresu UNITY THREADS s.r.o., Prešovská 45, 82102 Bratislava.
Po spracovaní tovaru a posúdení obdržíte vyrozumenie reklamácie.
Kedy a ako mi budú vrátené peniaze?
Po prebratí Vašej zásielky vratku spracujeme a na e-mail dostanete dobropis. Peniaze dostanete na číslo účtu, ktoré ste uviedli vo formulári na vrátenie do 14 dní.
Budem musieť platiť za dopravcu pri vrátení/reklamácii tovaru?
Tovar na vrátenie alebo reklamáciu odosiela zákazník na vlastné náklady. Tovar môžete odoslať poštou, kuriérom.
Možnosti platby
I. Osobný odber CUBE Eurovea:
Pri osobnom odbere si môžete zvoliť, či tovar zaplatíte pri zadaní objednávky cez e-shop kde máte na výber z možností: On-line platba kartou, On-line bankový prevod, Google Pay alebo Bitcoin. Alebo pri osobnom odbere na predajni kartou alebo v hotovosti.
II. Doručenie na jedno z odberných miest Packeta
Platíte pri zadaní objednávky na e-shope. Môžete si vybrať z možností: On-line platba kartou, On-line bankový prevod, Google Pay alebo Bitcoin.
III. Doručenie kuriérom Packeta na adresu
Platíte pri zadaní objednávky na e-shope. Môžete si vybrať z možností: On-line platba kartou, On-line bankový prevod, Google Pay alebo Bitcoin.