FAQ

Postup je veľmi jednoduchý. Pri produkte, ktorý sa vám páči, si zvoľte dostupnú veľkosť a počet kusov. Následne prejdite do pokladne, vyplňte svoje osobné údaje a zvoľte spôsob dodania. Aby ste objednávku mohli potvrdiť, zaškrtnite políčko, že ste si prečítali a súhlasíte so Všeobecnými obchodnými podmienkami a dokončite objednávku. Následne obdržíte potvrdzujúci mail s číslom objednávky.

Na e-shope cube.sk môžete svoju objednávku zaplatiť týmito spôsobmi pri rôznych typoch doručenia nasledovne:

I. DORUČENIE KURIÉROM:

dobierka v hotovosti alebo platobnou kartou
platba online priamo na stránke v procese objednávky


II. DORUČENIE NA VÝDAJNÉ MIESTO alebo na PREDAJŇU:

platba kartou v platobnom termináli
platba v hotovosti
platba online priamo na stránke v procese objednávky
Platbu na faktúru nepovoľujeme, no v špeciálnych prípadoch môžete kontaktovať náš zákaznícky servis, kde s Vami radi preberieme možnosti.

Doprava zdarma na všetky objednávky nad 100€!

Ak presiahne hodnota vašej objednávky 100€, automaticky vám nebudeme účtovať dopravu. Ak vaša objednávka nepresiahne hodnotu 100€, bude vám účtovaný poplatok 3,50€ za dopravu.

Doprava zdarma pri registrácii!

Našim registrovaným zákazníkom ponúkame dopravu zdarma pri akejkoľvek výške objednávky.

Po odoslaní balíčka vám na e-mail zašleme potvrdenie o odoslaní tvojej objednávky. Tento e-mail obsahuje aj číslo a odkaz na sledovanie zásielky, ktorý funguje od momentu, kedy zásielku prevezme náš logistický partner Packeta Slovakia s.r.o.
O plánovanom doručení budete tiež informovaný SMS správou od kuriéra Packeta Slovakia,s.r.o. na telefónne číslo, ktoré ste zadali v poslednom kroku objednávky.

Samozrejme. Po prevzatí balíka Vám prepravca zašle e-mail so sledovacím číslom balíka a údajmi o plánovanom doručení. Prostredníctvom tohto e-mailu si viete upraviť čas a miesto doručenia. V prípade ďalších požiadaviek ohľadom doručovania zásielky môžete kontaktovať priamo zvoleného prepravcu Packetu na [email protected].

 

Ak ste si v procese objednávky zvolili doručenie na predajňu, odberné alebo výdajné miesto, o možnosti vyzdvihnutia tovaru vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky. Následne si môžete tovar prevziať na vybranom mieste, kde vás počká nasledujúcich 5 dní.

V prípade nedoručenia alebo straty zásielky môžete kontaktovať nášho logistického partnera Packetu e-mailom na [email protected] Pre rýchlejšie vybavenie uveďte v správe sledovacie číslo balíka, ktoré ste dostali na e-mail spolu s informáciou o odoslaní zásielky.

Veci, ktoré vraciate, musia byť v pôvodnom stave, nenosené, v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu. Pribaľte aj originálnu faktúru, alebo jej kópiu. Vyplňte na stránke elektronický Formulár na výmenu/vrátenie tovaru alebo Reklamačný formulár, ktorý nájdete v pätičke našej stránky. Odošlite ho a my ho u seba zaevidujeme. Nenosený tovar v originálnom obale a so všetkými etiketami od výrobcu zabaľte spolu s faktúrou a odošlite nám ho poštou alebo kuriérom na adresu Denim Group, Prešovská 45, 82102 Bratislava. Tovar s pribalenou faktúrou je možné tiež osobne odovzdať na predajní. 

Čiastka vám bude pripísaná na účet do 14 dní od momentu, kedy dostaneme a skontrolujeme vrátený tovar. Peniaze vám budú vrátené bankovým prevodom na bankový účet, ktorý ste zadali vo formulári na Vrátenie/Výmenu tovaru.

Našich zákazníkov si veľmi vážime a snažíme sa dosiahnuť 100% zákaznícky servis. Preto za dopravu pri objednaní kuriéra z našej strany pri vrátení/reklamovaní tovaru neplatíte. Expedičné poplatky hradíme v plnej výške my.

Predvoľby cookies

  • Vaše súkromie
  • Nevyhnutné cookies
  • Výkonnostné cookies
  • Funkčné cookies
  • Marketingové cookies
  • Údaje používateľa
  • Prispôsobená reklama